Jdi na obsah Jdi na menu
 


STŘEDNÍ OPRAVY AUTOBUSŮ KAROSA

B 741

2005 - 2007

 

   Od roku 2005, kdy byly tyto opravy prováděny (prvním přistaveným vozem byl vůz ev.č. 6074), probíhaly obdobně, jako později na vozech typu B931. Z vozů se odstranil interiér, vytrhala se podlaha a boční oplechování (plech střechy se měnil dle stavu), vyřezaly se zkorodované části skeletu či podvozku a byly nahrazeny dílem novým. První opravené vozy dostávaly zpět původní BUSE s zářivkovým podsvícením, u číselné řady 60XX bylo dosazeno z jiných vyřazených vozů. Touto opravou prošly vozy ev.č. 6065, 6066, 6070, 6074, 6081, 6115, 6129, 6135, 6136, 6137, 6141, 6142, 6144, 6146, 6147, 6150, 6151, 6156, 6161, 6167 a 6173, přičemž u vozů s tučně psaným číslem byly původní zobrazovače BUSE se zářivkovým podsvícením vyměněny za nové, lépe čitelné zobrazovače podsvícené LED diodami (tyto vozy byly přistaveny na opravu v roce 2006).

 

 

ttttt.jpgPřibližně od konce první poloviny roku 2006 se přistoupilo ke kompletní výměně konstrukcí boků na celém voze a od roku 2007 i k dosazení nového podvozkového rámu vleku. Z většiny tak odpadlo náročné vyvařovaní prorezlého skeletu autobusu. Jediné, co ze skeletu zbylo původní, byl pouze podvozkový rám přední části, přední čelo a obě střešní konstrukce, dle stavu i s oplechováním.

Opravou s výměnou boků prošly vozy ev.č. 6105, 6107, 6110, 6113, 6114, 6116, 6117, 6119, 6120, 6124, 6134, 6138, 6140, 6148, 6155, 6157, 6159, 6162, 6163, 6165, 6166 a 6169, přičemž u vozů s tučně psaným číslem došlo i k výměně podvozkového rámu vleku.

nový rám dodaný externí firmou čeká na své užití

▲ Podvozkový rám vleku pro autobus Karosa B741.

 

probíhající výměna bočnic na voze ev.č. 6120

▲ Přední sekce vozu osazená novým bokem.

 

Obrazek

▲ Nový díl levého boku vleku pro vůz typu B741.

 

MÍRA INOVACE                                                                        

U všech opravených vozů B741 byla kabina řidiče vybavena chladničkou Indel B, ochlazovačem vzduchu (tzv. klimatizace) Trav-l-cool a úložnou schránou. Vozy přistavené na opravu v roce 2006 byly vybaveny v horších světelných podmínkách lépe čitelnými vnějšími zobrazovači BUSE DOT LED. Běhěm let 2005 - 2007 prošlo střední opravou celkem 44 vozů typu B741 vyrobených v letech 1995 - 1996.

 

STATISTIKA STŘEDNÍCH OPRAV VOZŮ B 741 V ROCE 2007

evidenční číslo

na SO od (týden/rok)

na SO do (týden/rok) typ vozu/výrobní číslo/rok výroby provozovna
6105   32/2007 B741.1922/754/1996 Kačerov
6107   40/2007 B741.1922/752/1996 Kačerov
6110     B741.1922/760/1996 Kačerov
6116 30/2007 47/2007 B741.1922/787/1996 Kačerov
6119     B741.1922/775/1996 Kačerov
6120     B741.1922/784/1996 Kačerov
6157     B741.1922 Kačerov
6162   37/2007 B741.1922/749/1996 Klíčov
6163   44/2007 B741.1922/790/1996 Klíčov
6165   2007 B741.1922 Kačerov
6166   2007 B741.1922 Kačerov
6169 36/2007 52/2007 B741.1922/765/1996 Klíčov

 

 

Termínem započetí SO se rozumí týden, kdy byly fyzicky započaty práce.

 

poslední úprava 21.9.2016

počet návštěv od 26.4.2009: 

28

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA